pawelmakowski.pl

jakie okna lepsze dwu czy trzyszybowe

jakie okna lepsze dwu czy trzyszybowe

Dobre przekąski jeść, kiedy Karmienie piersią

Matki karmiące piersią należy zawsze utrzymywać równowagę i zdrowej diety, a zajmuje dużo płynów, aby produkować więcej mleka. Codziennej diecie powinny zawierać wszystkie podstawowe grupy jedzenie, takie jak wapń, białko, żelazo i witaminy. Matki karmiące piersią zazwyczaj wymagają większej ilości kalorii niż nowy matki bez karmienia piersią.http://jakubisiak.eu/kremacja-zwlok-warszawa Jeśli jesteś w pełni piersią, dieta musi zawierać 2700 kcal dziennie. Jednak spożycie kalorii zostaje zmniejszona po odstawieniu od karmienia piersią do 1800 kcal dziennie. Jest to bardzo często, że poczujesz się spragniony; Dlatego ważne jest, aby pić tyle wody, aby ugasić pragnienie. Można też wypić szklankę wody przed i po karmisz piersią.

Zdrowe karmienie piersią dieta jest bardziej na dobrej jakości żywności, a nie ilość jedzenia. Zdrowa dieta dzienna obejmuje:

1. 50% zbóż (takich jak płatki owsiane, płatki, zarodki pszenne itp)

2. 20% warzyw, fasoli i grochu (takich jak marchew, dynia, szpinak i inne zielone warzywa, słodkie ziemniaki, pomidory, soja, czerwona fasola, fasola, fasola pinto etc)

jakie okna lepsze dwu czy trzyszybowe

3. 10% owoców (takich jak suszone śliwki, banany, pomarańcze, grejpfruty, melon spadzi)

4. 10% z różnych orzechów, nasion i wodorostów (takie jak migdały, orzechy laskowe, orzechy pinii, orzeszki ziemne, masło orzechowe, nasiona słonecznika, itp), oraz 5. Last but not least 10% mięsa i ryby (takie jak chudej wołowiny, wieprzowina, jagnięcina, krewetki, małże, ostrygi, dorsz, pstrąg tęczowy, halibut itp). 6. Można też dodać kilka produktów mlecznych w diecie, takich jak mleko o niskiej zawartości tłuszczu i niskiej zawartości tłuszczu lub beztłuszczowego jogurtu.

Dobre produkty, które pomagają w utrzymaniu zdrowego i balansu diety dla karmienia piersią:

1. Fasola i groch takie jak soja, fasola itp to źródło białka.
Artykuł dzięki: